Welcome in store of diggerman77

Personal information

  • diggerman77
  • Kaleen, South Australia, Pakistan
  • https://marvelcomics.faith/wiki/09127454304_09127454304

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی با بیان اینکه در بررسیها مشخص شد فرد شاکی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با فرد ناشناسی که ادعای رفع طلسم میکرده آشنا شده و دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال را به حساب وی منتقل کرده است افزود: بعد از مدتی هیچ دعایی برایش ارسال نمیشود و دعانویس دیگر به تماس هایش پاسخگو نبود.


شفقنا- زن رمّالی که با ادعای قدرت ماورایی و توان بخت گشایی اقدام به کلاهبرداری کرده بود توسط پلیس پایتخت در نیاوران دستگیر شد. رئیس پلیس فتای پایتخت گفت: افسران پلیس فتا تهران بزرگ در مرحله تحقیقات پرونده متوجه شدند مجرم تحت پوشش یک گل فروش روزهای پنجشنبه و جمعه در بهشت زهرا «س» تهران مشغول کار شده و پس از کپی برداری کارتهای بانکی مالباختگان به وسیله دستگاه اسکیمر اقدام به برداشت غیرمجاز از حساب بانکی آنان کرده اند.


از زمستان سال گذشته، پلیس پایتخت در جریان سرقتهای سریالی از خانهها در مناطق مختلف شهر قرار گرفت و تحقیقات برای شناسایی و دستگیری سارقان را آغاز کرد. دو شاکی که از سال ۱۳۹۷ با این زن آشنا شده بودند، به مأموران گفتند که در مدت حدود دوسالونیم هر بار به بهانههای مختلف مبالغی را برای بازشدن بختشان به این زن دعانویس پرداخت کردهاند و بهتازگی نیز پس از آنکه با او به اختلاف برخورده و نتیجه کارهای او را ندیدهاند، تصمیم به شکایت گرفتهاند.



محبوبه البته تنها یکی از افرادی است که اینگونه پولش را از دست داده است، چند وقت پیش زنی تحت عنوان انرژی درمانی از راه دور، مبلغی را پرداخت کرده بود، همزمان با آن دو رمال که بیش از دو میلیارد تومان از مردم کلاهبرداری کرده بودند، در آبعلی دستگیر شدند و دهها مورد دیگر اینچنینی که ممکن است حتی کسی از آنها شکایتی هم نکرده باشد.


دعانویسی که ما به آن مراجعه کردیم از کودکی برای ادامه راه پدر و نسلهای قبلی خودش انتخاب شده و از سن کم کنار پدر برای دعانویسی آموزش دیده و البته میگوید هر کسی توان این را ندارد که راه پدرش را ادامه دهد، باید چیزی در وجودش باشد که بتواند به این مسیر وارد شود.


به گزارش شفقنا از ایسنا، چندی پش دو زن جوان با مراجعه به پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کردند که از سوی زنی به نام ساناز مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند و این زن که خود را دارای قدرت ماورایی و توان بخت گشایی معرفی کرده بود، دو میلیارد تومان از آنان اخذ کرده است.


مازندمجلس: به گزارش خبرنگار جامعه خبرگزاری میزان، فرمانده انتظامی استان فارس از شناسایی و دستگیری دو کلاهبردار دعانویس با ۳۰۰ فقره کلاهبرداری در شهرستان سروستان خبر داد. در ادامه این نشست خبری رئیس پلیس فتا استان از دستگیری فردی خبر داد که با ترفند آگهی دروغین استخدام، ۱۰ میلیارد ریال از ۲۰۰ شهروند کلاهبرداری کرده بود.


شکات بیان کردند که در اینستاگرام با یک آگهی تحت عنوان رمال و دعانویس مواجه شده و ضمن برقراری تماس با فرد تبلیغ کننده مبلغی وجه به حساب وی انتقال دادهاند و پس از آن دیگر پاسخگو تماس آنها نبوده است.در ادامه کارشناسان با اقدامات فنی و تحقیقات پلیسی مطلع شدند که متهم در استان البرز بوده و با اخذ نیابت قضائی ضمن اعزام با همکاری پلیس البرز موفق شدند متهم را در یکی از محلهها شناسایی و دستگیر کنند.گفتنی است در بازرسی از منزل متهم ۹۷ هزار دلار، ۴۰ سکه و مقدار زیادی طلا و جواهرات که از طریق کلاهبرداری به دست آورده بود کشف و ضبط شد که بنا به نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.


سلیمانی افزود: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر مشاهده آگهی استخدام در سایت دیوار و کلاهبرداری از آن طریق، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت. به گزارش رئیس پلیس فتا استاناصفهان گفت: در پی وصول شکوائیه یکی از شهروندان مبنی بر اینکه فرد ناشناسی در فضای مجازی از او کلاهبرداری کرده، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.


او توان تحمل آن را ندارد; از این رو او خود را در برابر آن قرار می دهد، در برابر آن دعا می کند، زیر آن ناله می کند. بیمار برای بهبود باید کاغذ دعا را میبلعید یا آن را در آب میشست و آب را مینوشید یا کاغذ را میسوزاند و خاکسترش را در آب میریخت و میخورد (← آدامز، ص 209؛ رایس ، ص 255؛ ماسه، ج 2،ص 331ـ332، 336، دعانویس عالی در تهران ). اصولاً طب تجربی با درمانهای ماوراءالطبیعی، بهویژه دعانویسی، همراه بود (دروویل ،ص308؛ ماسه، ج 2، ص 350). به بیماری که به این شیوه تحت درمان قرار میگرفت، «دعایی» میگفتند (پاینده، ص 236).همایونی (ص 349ـ362، با ذکر متن ادعیه)، علاوهبر دعای جنزده، دعاهای رایج را بهاینترتیب برشمردهاست: دعای مضرتی، برای کسی که به نقطهای خیره میشود و رفتاری دیوانهوار دارد؛ دعای نَزْلهبند، برای کسی که درد مفاصل یا دردی بدون زخم و جراحت چون سردرد و کمردرد داشتهباشد؛ دعای دلبند، برای جلب علاقه و محبت؛ دعای سحر و سیاهی، برای ایجاد تنفر میان دو نفر؛ دعاهای طبقهبند، سِلبند و زَهره درد، برای دفع بیماریهای گوسفندان؛ و دعای شیر، برای زنی که شیرش کم میشود.


ارقام برخی از فال ها، اما بسیار بیشتر از رقم های متعارف است و گاه برای یک فال ترکیبی رقمی حدود ۸۰۰ هزار تومان طلب می شود.شایان حدودا ۴۰ ساله است و پس از سرقت از منزلشان که به گفته خودشان سکه و پول و دلار و حتی ماشین داخل پارکینگ وی را به سرقت برده بودند به پیشنهاد خواهر همسرش نزد فالگیر می رود و فالگیر هم در مرحله اول ۵۰۰ هزار تومان و در مرحله بعد برای آینه بینی و احضار موکل از وی یک میلیون تومان طلب می کند.


وی گفت: با تلاش کارشناسان پلیس فتای استان اصفهان ردپای متهم اصلی پرونده در تهران به دست آمد که ماموران با اخذ نیابت قضائی در یک عملیات ضربتی فرد شیاد را دستگیر و به اصفهان منتقل کردند و به مراجع قضایی تحویل شد.


رئیس پلیس فتا استان فارس با بیان اینکه کارشناسان با اقدامات فنی و تحقیقات پلیسی مطلع شدند که متهم در استان البرز است، ادامه داد: ماموران با اخذ نیابت قضائی به آن مکان اعزام و با همکاری پلیس آن استان موفق شدند وی را در یکی از محلهها شناسایی و دستگیر کنند.


بخش اجتماعی- رمال و دعانویسی که با وعده بختگشایی اقدام به کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی از دو زن جوان کرده بود، دستگیر شد و این در حالی است که احتمال دارد او افراد بیشتری را فریب داده باشد.


به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، چندی پش دو زن جوان با مراجعه به پلیس آگاهی تهران بزرگ اعلام کردند که ازسوی زنی به نام ساناز مورد کلاهبرداری قرار گرفتهاند و این زن که خود را دارای قدرت ماورایی و توان بختگشایی معرفی کرده بود، دو میلیارد تومان از آنان اخذ کرده است.


چرا که این مسئله پیر و جوان یا فقیر و ثروتمند نمیشناسد. ۳٫ هیمیا یا طلسمات که از کیفیت ترکیب و انضمام قوای عالم بالا با موجودات عالم پایین برای انجام تأثیرات غریبه بحث می کند. دری کوچک در سمت راست دیوار قرار داشت که مطمئنا اتاق کار و خانه دعانویس را به هم مرتبط می کرد.


رئیس پلیس فتای استان کرمان از شناسایی و دستگیری خانمی که در فضای مجازی اقدام به دعانویسی و رمالی می کرد، خبر داد . چند روز قبل دختر 16 سالهای به همراه خانوادهاش به پلیس مراجعه کرده و از سرقت 500 میلیون تومان طلا توسط مردی رمال خبر دادند.


مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد که برای این زن پروندهای تشکیل شده و برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا منتقل شده است. از اونجایی که نگه داشتن پارسا برای الهه خیلی مهم بود تصمیم گرفت به آدرسی که اون زن میانسال تو کیفش گذاشته بود بره، آدرس مال یه دعانویس بود که دیدنش الهه رو متحول کرد.


ماجرای کلاهبرداری ۱۰۰۰ میلیاردی در تهران چه بود؟ با بررسیهای به عمل آمده مشخص شد فردی ناشناس طی مدت ۲ سال از طریق واتس آپ با دعانویسی ، طالعبینی و فالگیری اقدام به کلاهبرداری ۲ میلیارد ریالی از شاکی کرده است.


رمالی و جادوگری و دعانویسی در قوانین مجازات اسلامی جرم محسوب نمی شود و این معضلات در قوانین عنوان مستقل و جداگانه ای دارند. باوجوداین تحقیقات ادامه پیدا کرد و سرانجام مأموران با شناسایی هویت واقعی این فرد، او را در مخفیگاه جدیدش در محله نیاوران دستگیر و به آگاهی منتقل کردند.


با کسب این اطلاعات گروهی از مأموران پلیس آگاهی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند و متوجه شدند این زن، محل زندگی خود را تغییر داده است. در موارد دیگر، در قرآن به اعراب بتپرست ارجاع داده شده که گفته میشود به جای خدا، از اجنه کمک میخواهند.


همه جای کشور زمین به مالباختگان فروخته بودند؛ از زمین ۶۰ میلیاردی سعادت آباد تا زمینهای ۵ میلیاردی نمک آبرود، اهواز، آبادان و قزوین. سلیمانی با اشاره به اینکه در بازرسی از منزل این فرد ۹۷ هزار دلار، ۴۰ سکه و مقدار زیادی طلا و جواهرات که متهم از طریق کلاهبرداری بدست آورده بود کشف شد، گفت: بنا به نظر کارشناسان ارزش اموال مکشوفه ۶۰ میلیارد ریال برآورد شده است.


رئیس پلیس فتا استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه متهم سه دستگاه گوشی، یک دستگاه کارتخوان سیار، ۲۰ سیم کارت بی نام و هشت کارت بانکی مربوط به افراد مختلف کشف شد، گفت: وی در بازجویی اولیه به ۲۰۰ فقره کلاهبرداری به مبلغ ۱۰ میلیارد ریال اقرار کرد.


    Send message to seller

    Post any questions you have or if you need more information. Spam & Scam are deleted.
    Real name or Username
    Where will sender reply
    You will get your answer faster
    *
    This field is required
    Enter the words above:

    Clear