Welcome in store of musclepotato64

Personal information

  • musclepotato64
  • Gordon, Northern Territory, Pakistan
  • https://salamatrazavi.com/product/nephrology/
در صورت وجود بیماری های مثانه، مجاری ادرار، حالب، کلیه و غدد فوق کلیوی که نیاز به درمان دارند، ممکن است پزشک شما را به یک متخصص اورولوژی معرفی کند. علاوه بر این، ممکن است مردان برای درمان اختلالات آلت تناسلی مرد، پروستات، اپیدیدیم، وزیکول های منی و بیضه ها به متخصص اورولوژی مراجعه کنند. دکتر محمد جباری جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری و تناسلی، همچنین فلوشیپ فوق تخصصی ارولوژی ترمیمی و عضو هیئت علمی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و عضو انجمن علمی ارولوژی ایران می باشد. سنگ کلیه یکی از شایع ترین بیماری‌ای است که توسط متخصصان این حوزه می تواند درمان شود، البته این موضوع و شیوه های درمانی آن پس از بررسی های کامل توسط پزشک مربوطه به اطلاع بیمار می رسد. عموما سنگ های کلیه ای در اندازه های متفاوت و مختلفی در بدن انسان تشکیل می شوند که پس از بررسی می توان اطلاعات تکمیلی تری به دست آورد. چنانچه علائم زیر را داشتید در اولین فرصت حتما به یک متخصص اورولوژی و یا یک جراح کلیه و مجاری ادراری مراجعه کنید.
از این رو این غده در سیستم تناسلی مردان، غده ای بسیار مهم است که ارتباط کاملی با تولید مثل او دارد. بی اختیاری ادراری زمانی رخ می دهد که دستگاه ادراری با مشکل روبرو شود‌. بی اختیاری ادراری در خانم ها ممکن است به خاطر ضعیف شدن عضلات لگن در دوره بارداری است. اما وجود خون در ادرار می تواند نشانه عفونت ادراری یا یک اختلال جدی تر مانند بیماری کلیوی یا سرطان باشد. یک تصور غلط رایج وجود دارد که ما تنها مردان را درمان می کنیم اما متخصصان اورولوژی در واقع مردان، زنان و همچنین کودکان را نیز مورد درمان قرار می دهند. البته در برخی از مواقع استفاده از حرکت‌های ورزشی بخشی از روش درمانی به حساب می‌آید که برای درمان و کنترل بیماری‌های مثانه و مجاری استفاده می‌شود.
یائسگی مردانه ممکن است علائمی مانند خستگی، انرژی کم، کاهش تراکم استخوان و مشکلات ... بلکه نشان دهنده آن است که کار او تحت ارزیابی جامعه پزشکی نیز قرار گرفته است. شما باید مطمئن شوید که یادگیری مسائل نوین در اورولوژی برای پزشکتان مهم است، تا همیشه بتواند بهترین نتایج را ارائه دهند. در کنار داروها، پزشک ممکن است اقدامات دیگری مانند نوشیدن مقدار مشخصی آب و استراحت کافی را نیز پیشنهاد کند. درمان هم همانطور که پیش تر اشاره شد با توجه به ماهیت این رشته در صورت پاسخ ندادن یا بی اثر بودن درمان دارویی، جراحی خواهد بود.

درمان سرطان دستگاه ادراری شامل مثانه ، بیضه و پروستات به دکتر کلیه مربوط می شود‌. زمانی که فردی در دانشگاه معتبر تحصیلات خود را به پایان رسانده است ، از لحاظ کیفیت عملکرد نسبت به دیگران برتری دارد. پس قبل از انتخاب بهترین دکتر کلیه در تهران به تخصص و دانشگاهی که از آن مدرک دریافت کرده است ، توجه کنید. این اطلاعات را می توانید در صفحات و سایت رسمی دکتر پیدا کنید و با دیگر دکترها بسنجید. پس از دوران طرح تخصصی با رتبه یک و رشته فوق تخصصی اندو یورولوزی و لاپاراسکوپی دانشگاه علوم پزشکی ایران پذیرفته شد و پس از فارغ التحصیلی دوره فلوشیپ ناباروری مردان را در پژوهشگاه رویان گذراند . برخی از علائم هشدار دهنده برای مراجعه به یک متخصص کلیه شامل مواردی مانند تکرر ادرار ، درد در ناحیه پشت و پهلوها ، ترشح ادرار و ادرار خونی می باشد.
سلام .دکتر وحیدی یکی از بهترین و با اخلاق ترین دکترهایی هستن که من میشناسم. در صورت داشتن درد غیر قابل تحمل در ناحیه تحتانی شکم و یا مشکل شدید در دفع ادرار، مراجعه به پزشک به یک وضعیت اضطراری تبدیل می شود. متخصص اورولوژی از آخرین پیشرفت‌ های فناوری، ایمنی و از همه مهم تر نتایج اطلاع دارد، که همواره در جریان آخرین و تازه‌ ترین دستاوردها و اطلاعات رشته خود قرار داشته باشد. خواندن نظرات دیگران در مورد پزشک مورد نظر، بینشی در مورد دانش پزشکی و نیز نحوه و کیفیت طبابت و عملکرد او به شما ارائه می‌ کند. در نظرسنجی ‌هایی که درباره میزان رضایتمندی بیماران از پزشکان انجام می‌ شوند، به طور معمول درباره تجربه بیماران در مورد جلسات ویزیت، زمان انتظار قبل از ویزیت، محیط مطب و رفتار منشی و کادر مطب پزشکان سوال می‌ شود. شما می‌ توانید در مورد میزان اعتمادی که بیماران به یک پزشک دارند، مقدار وقتی که پزشک برای بیماران خود صرف می‌ کند و نحوه پاسخگویی او به سؤالات بیماران تحقیق کنید.
در بیمارستان ابن سینا مراجعین همواره از گروهی چند رشته ای بهره می برند که در یک محیط تعاملی با دیگر پزشکان با تخصص های مختلف به نتایج مطلوبی دست پیدا کرده اند. دکتردکتر برای راحتی شما در دریافت نوبت حضوری از پزشک و پیدا کردن پاسخِ مناسب برای سوالات پزشکی؛ خدمات و سرویس‌های زیر را ارائه می‌دهد. شما به یک متخصص اورولوژی نیاز دارید که در استفاده از فناوری‌ های نوآورانه و پیش ‌رو، تجربه و موفقیت زیادی داشته باشد.
واریکوسل تنها در کیسه بیضه رخ می دهد و همانند واریس پا است که رگ های خونی به شدت افزایش پیدا کرده و باعث ناراحتی های جنسی در فرد می شود. فردی که به واریکوسل مبتلا است باید به یک جراح کلیه و مجاری ادراری مراجعه کند تا پس از بررسی های لازم نسبت به رفع این عارضه اقدام شود. دکتر سیمین وحیدی متخصص و جراح کلیه و مجاری ادراری ، موفق به کسب رتبه نفر دوم بورد تخصصی کلیه و مجاری ادراری شده است. در کنار این معاینات دوره‌ای در زمان‌هایی که احساس درد در کلیه‌ها و مجاری ادرار احساس شد، باید سریعا به متخصص کلیه و مجاری ادراری مراجعه کرد. شناخت متخصصین و حوزه فعالیت آن‌ها بخشی از راه درمان است پس اگر با مشکلات کلیوی و مجاری ادراری رو به رو هستید، شناخت متخصص کلیه و مجاری ادراری واجب است. در هر کجا که هستید؛ آسان‌تر از همیشه، برترین‌های متخصص کلیه و مجاری ادراری در شیراز را پیدا کنید.
هنگام بیماری مراجعه به متخصصان باعث می شود تا بیماری ها بهتر تشخیص داده شده و روند بهبودی با سرعت بیشتری همراه باشد. از مهمترین بیماری هایی که افراد معمولا به آن مبتلا می شوند بیماری های کلیه است. مراجعه به متخصص کلیه باعث می شود تا تشخیص و درمان با روند سریع تری صورت پذیرد. علایم تحریکی ادرار مانند سوزش ادرار، تکرر ادرار، احساس عدم تخلیه کامل ادرار، وجود خون در ادرار، درد پهلوها و ... که علایمی نسبتا شایع هستند می‌توانند نشان دهنده یک عفونت ادراری باشند که با آزمایش ساده ادرار تشخیص و به خوبی درمان می شود لذا درصورتی که این علایم را دارید حتما به پزشک مراجعه کنید.
اما اگر بهبود در شرایط شما ایجاد نشود، پزشک عمومی شما را به یک جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری اورولوژی ارجاع خواهد داد. ایشان عضو بنیاد ملی نخبگان هستند.تحصیلات فوق تخصصی اندواورولوژی و اورولاپاراسکوپی را در بیمارستان هاشمی نژاد تهران در سال 1397 گذراندند . ایشان عضو انجمن اندواورولوژی جهانی و انجمن اورولوژی و اندواورولوژی ایران هستند. مطب دکتر مسعود هاشمی جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری در محله قصرالدشت شیراز و در خیابان میرزای شیرازی غربی،بلوار چمران واقع شده است. از لحاظ موقعیت جغرافیایی این مکان در نزدیکی مراکزی مانند بیمارستان نمازی و درمانگاه تخصصی و فوق تخصصی شهید مطهری و باغ ارم و بیمارستان دکتر فرهمندفر و هتل پارس قرار گرفته است.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره بهترین مرکز نصب آنتن تلویزیون در شیراز و مشاهده شرح کامل خدمات ، آدرس و تلفن مرکز ، لطفا به پروفایل مرکز مورد نظر مراجعه یا با شماره های درج شده در لیست تماس بگیرید. در كلینیك اورولوژی بیمارستان رضوی طیف وسیعی از بیماران شامل بیماران دچار سنگ های كلیه، تومورهای كلیه، پروستات و مثانه و بیماران پیچیده تر شامل بیماران نیازمند پیوند كلیه، نفركتومی و نظایر آن ویزیت می شوند. هر کدام از جراحان و اعضای تیم ما در حوزه تخصص خود از پزشکان پیشرو هستند که با ترکیب تجربه و دانش با مهارت های درمانی و توانایی استفاده از روش های مختلف آماده خدمت رسانی به مراجعین هستند.
با این فهرست از بهترین مرکزهای کلیه و مجاری ادراری در شیراز و خدمات آن‌ها آگاه شوید. متخصص نفرولوژی پزشکی است که در زمینه بیماری های کلیه و مجاری ادراری تمرکز دارد و قبل از تمرکز بر کلیه، متخصص داخلی بوده است. هر دو تخصص نفرولوژیست و اورولوژیست سعی می کنند با تشخیص بیماری های کلیه و مجاری ادراری در حوزه های مختلف به درمان آنها کمک کنند، به همین خاطر نمی توان آنها را از یکدیگر متمایز دانست، زیرا آنها به نوعی مکمل یکدیگر می باشند. در برخی موارد، پزشک معمولی شما ممکن است بتواند مشکلات خفیف دستگاه ادراری را درمان کند. اما اگر علائم شما شدید است یا از بین نمی‌رود، باید به متخصص اورولوژیست مراجعه کنید. متخصص کلیه و مجاری ادرار همچنین سیستم تناسلی مرد را که شامل آلت تناسلی، بیضه، کیسه بیضه و پروستات است، درمان می‌کنند.
زمانی که پزشک تشخیص بدهد بیمار دچار مشکلات مربوط به کلیه ، مجاری ادراری ، حالب و غدد آدرنال می باشد نیاز است به یک دکتر کلیه یا اورولوژیست مراجعه کند. همچنین دکتر کلیه به درمان بیماری های مربوط به دستگاه تناسلی مردان می پردازد که شامل بیضه ، کیسه منی ، پروستات و بیضه آلت تناسلی می شود. اما این معنا نیست که متخصص اورولوژی به درمان مشکلات آقایان می پردازد ، بلکه در زمینه درمان بیماری های مجاری اداری زنان نیز فعالیت دارد.
آنها متخصصانی هستند که می توانند مشکلاتی از سنگ کلیه گرفته تا سرطان را درمان کنند. متخصص کلیه و مجاری ادراری باید توانایی تشخیص دقیق و صحیح انواع بیماری‌ها را داشته باشد. در واقع اگر تشخیص بیماری به صورت صحیح انجام نگیرد، درمان بیماری نیز انجام نخواهد گرفت. بیمار اگر به پزشک خود اعتماد کند، مشکلات خود را راحت‌تر بیان می‌کند و این می‌تواند تشخیص بیماری را بسیار سریع‌تر کند. در واقع متخصص کلیه و مجاری ادراری باید یک شنونده و گوینده خوب باشد و وقت و زمان کافی را به انجام معاینات اختصاص دهد. متخصص اورولوژی ممکن است مشکلات مثانه، عفونت های دستگاه ادراری ، سرطان مثانه و کلیه، انسداد کلیه و سنگ کلیه را درمان کند.
متخصص اورولوژی به جراحی و درمان اختلالات دستگاه ادراری و دستگاه تناسلی مردان می پردازد اما متخصص نفرولوژی تنها به درمان اختلالات کلیه و مجاری ادراری می پردازد. همچنین متخصص اورولوژی در صورت لزوم جراحی انجام می دهد اما متخصص نفرولوژی جراحی انجام نمی دهد و در صورت نیاز به جراحی باید به اورولوژیست مراجعه کرد. در نهایت می توان گفت حوزه تخصص اورولوژی بسیار وسیع تر از تخصص نفرولوژی می باشد. معمولا مشکلات خفیف ادراری مانند عفونت‌های سطحی یا خارش مجاری ادرار با مراجعه به پزشک عمومی نیز قابل درمان است.
در صورت مشاهده هرگونه مشکل جدی در دستگاه ادراری خود مانند مشاهده خون در ادرار، تکرر ادرار، احساس درد یا سوزش مداوم هنگام ادرار و بی‌اختیاری و نشت ادرار بهتر است هرچه سریع‌تر به جراح و متخصص کلیه و مجاری ادراری اورولوژی مراجعه کنید. به متخصصانی که در این شاخه از علم پزشکی مشغول به درمان و طبابت بیماران هستند، اورولوژیستگفته می شود. در واقع یک جراح کلیه و مجاری ادراری می تواند به درمان بیماری های سیستم ادراری تناسلی و جراحی آن ها بپردازد.
در نتیجه این علائم هرگز نباید نادیده گرفته شده و لازم است توسط یک متخصص ارولوژی بررسی شوند. هیپوسپادیاس – شرایطی که سوراخ مجرای ادرار یا قسمتی که ادرار از مجرای ادرار خارج می شود به جای سر آلت تناسلی در زیر آن قرار گرفته است. امروزه جوانانی را می بینیم که تحت تأثیر اطلاعاتی که از فضای مجازی کسب می کنند، به دنبال عمل های جراحی زیبایی آلت تناسلی... این نوبت دهی برای مطب میدان اقدسیه ، خیابان اراج خیابان 22 بهمن بیمارستان نیکان می باشد. متخصص کلیه و مجاری ادراری در منزل مشهد که از این طریق وقت میگیرند در آدرس فوق برای ویزیت تشریف آورند.
جراحی بسته پروستات یک روش جراحی کم تهاجمی از آن برای خارج کردن غده پروستات که بزرگ شده است استفاده می‌شود. جراحی بسته پروستات برای کاهش علائم و نشانه‌های مرتبط با بزرگ شدگی پروستات یا سرطان پروستات توصیه می‌شود. از این روش برای درمان سرطان پروستات با هدف خارج کردن نقاط سرطانی پروستات که از درون میزنای عبور می‌‌کند استفاده خواهد شد. سنگ‌های کلیه توده‌های روی هم انباشته‌ی سنگی هستند که از نمک‌های معدنی طبیعی موجود در ادرار تشکیل می‌شوند و می‌توانند در مجرای ادراری یا میزنای (لوله حالب) قرار گیرند. سنگ‌هایی که جریان ادرار را مسدود می‌کند می‌تواند منجر به عوارض جدی از جمله آسیب به کلیه، مسمومیت ادراری و عفونت شدید شود.

    Send message to seller

    Post any questions you have or if you need more information. Spam & Scam are deleted.
    Real name or Username
    Where will sender reply
    You will get your answer faster
    *
    This field is required
    Enter the words above:

    Clear